KURABİYEDEN SONBAHAR



 

  Tadını çıkaramadığım yaz mevsimine veda ederken önümüzdeki yazın hayalini kuran ben, bu sefer de salon masasından yazıyorum size;

  İçerik üretmenin verdiği ufak çaplı bir huzursuzluk ve kafamda oluşan onlarca konuşma baloncuğuyla bugün de aksam ettikten sonra aldım bilgisayarı elime, bakın şu Yamuk Prenses’in haline..

  Corona virüsün 1. Dalga ikinci pikini yaşadığımız bu günlerde yine duyarsız vatandaşların dışarıda türlü etkinliklerle etrafa virüs bulaştırmalarını büyük şaşkınlık içinde izlerken, duyar kasanların gerekmedikçe dışarı çıkmamaya çalıştığı günler su gibi akıp geçiyordu. Biz tünelin ucunu görmek istedikçe güzel günler arkasına bakmadan adeta Şener Şen edasıyla koşar adımlarla uzaklaşıyordu bizden.

  Sabrın sonu selamettir diyerek tedbiri elden bırakmadan devam ediyorduk.

  Bana gelecek olursak; ameliyat sonrası hızlı bir iyileşme sürecine girmiştim ve yeni hayatıma adapte olmaya çalışıyordum, kısmet olur da görebilirsek önümüzdeki yaz tatili için planlar yapmaya başlamıştım bile.  Önce nereye gideceğimi, sonra valizime neler koyacağımı, günlük elbise ayakkabı kombin sayısını, yeni alınacak rujların rengini düşünüp teselli buluyor sonra da bir kenara oturup bu hevesimin geçmesini bekliyordum.

  Yaz tatili hayalinden arta kalan zamanlarda ise kendimi yine mutfağa adamış, yapıp yapıp hayal kırıklığı yaşamaya devam ediyordum. Yemek yapmayı beceremiyordum belki ama patisserie konusunda içimde bir şef yatıyor olabilirdi. Bunu en son yaptığım un kurabiyelerini annem tadına bakıp beğendiğinde anlamıştım. Unlu mamüller konusunu biraz daha tecrübe etmeli, bir sonraki kurabiyenin planlarını şimdiden yapmaya başlamalıydım. Hmm… Neden olmasındı ki? Belki de bu sonbahar kurabiyeden bir sonbahar olacaktı kim bilir?

  Salon masasında Corona ile başlayıp,  yatağımın üzerinde kurabiyeye bağlayarak devam ettiğim bu yazımda her işin başı sağlık diyerek  şimdilik ayrılıyorum aranızdan.  Bir sonraki yazının konusu ne olur bilmem ama kurabiyesinin elmalı kurabiye olmasını planlamaktayım.. Hadi bakalım hayırlısı.

Sevgiler..







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NİSAN GELMİŞ HOŞ GELMİŞ

CAN SIKINTISI

SALI PAZARI VS CUMARTESİ PAZARI