NİSAN GELMİŞ HOŞ GELMİŞ


Üçüncü dalgaya merhaba deyip beşinci dalga ile cilveleşmekten korktuğumuz bu günlerde mutfak masasından herkese merhaba.  Market alışverişi yapıldı, kahve içildi, fal kapatıldı derken saati bilmem kaç yaptık yine. Günlerden 1 Nisan 2021.

….

   Üstteki paragrafı yazalı yaklaşık 10 dakika oldu ve halen ne yazsam diye boş boş ekrana bakıyorum. Geçip giden günlerin ardından  Corona olmadan yatağa sağlıklı girenler olarak bayram ederek kapatıyorduk günü. Aman nazar değmesindi.

    Baharın gelmesinin ardından çoğumuzu alınan kiloları nasıl vereceğimiz şeklinde bir telaş sarmıştı ama benim aklım halen yapmaya üşendiğim brownie kurabiyelerdeydi.  Acaba kurabiyeleri yaptıktan sonra mı rejime başlamalıyım yoksa gün bugündür deyip hemen kolları sıvamalı mıyım bilmiyorum. Kafamda deli sorular.

    Bir oturuşta bölüm bölüm bitirilen diziler, yarım kalmış kitapların okunması, yapılan egzersizler ve bilumum yemek yapma denemeleri artık beni kesmiyordu. Can sıkıntısından İngiliz yapımı tarihi dizilere ve tarihi içeriklere o kadar sarmıştım ki, önceki hayatımda İngiliz olduğuma inanmaya başladım artık. Ama yine de yapmak istediğim şey küçük bir valiz, şort ve t-shirt ile uzaklara gidip kafa dinlemekti ama bu isteğimi şimdilik eski tatil fotoğraflarına bakarak bastırıp bir kenara itiyordum. Teskere bekleyen asker gibi bekliyorum seni yaz tatili. Yetti gayrı, gel artık.

    Can sıkıntısından dönüp dolaşıp soluğu yine mutfakta alıyordum tabii ki. Bir yandan Müslüm Baba dinleyip efkarlanıyor, öte yandan pilav için malzemeleri tezgahın üstüne koymuş karşılarında yeşil çay içerek zayıflıyordum. Yine çılgın bir yaşam şekli belirlemiştim kendime.

   ….

   Malum şartlarda gelecek planları bile yapmaya korkup yine de hayal kurmaktan alamıyoruz kendimizi. Mesela ben hayal ediyorum; düşünsenize Corona geçmiş, deli gibi içerik üretiyorum, benim blog çok ünlü olmuş, tabii ben de çok ünlü olmuşum, tıklanma rekorları kırıyorum… Bi’ havalar bi’ havalar sanırsınız ejderham var, o derece..  

 

   Benim günlerim evde bu şekilde geçerken evde olmak zorunda olanların günleri nasıl geçiyor merak ediyorum. Neler yapıyorsunuz? Dizi, film veya kitap önerileriniz var ise yorum olarak yazabilirseniz benim de farklı seçeneklerim olmuş olur.

 

   Herkese şimdiden güzel bir Nisan, sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

    İmza: Yamuk Piremses

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CAN SIKINTISI

SALI PAZARI VS CUMARTESİ PAZARI