HOŞ GEL YENİ YIL :))

    
    

      

      Baharı, çok beklediğim yazı ve hatta sonbaharı da atlatıp kış mevsimine geldiğimiz yılın son gününden herkese merhaba! 

      Çok beklediğim yaz mevsimini yürümediğim kadar yürüyüp gezerek geçirmiş, bütün bir kış hayalini kurduğum şort, t-shirt, terlik kombinini dibine kadar kullanarak geçirdiğim yaz mevsiminin hakkını vermeye çalışmıştım. Aklım hâlâ yapamadığım kombinlerdeydi.  

      Yılın en sevdiğim, en süslü zamanı olan yeni yıl döneminde sokakların ve mekanların süslenmesiyle bir nebze kendimize gelir gibi olduk ama tabii en çok istediğimiz şey corona'nın bitip yeni normal hayatımıza adapte olmaktı. (Ay hadi inşallah.)

     Fonda çalan yeni yıl müziklerinin verdiği neşeyle kafamda 2022'nin planlarını ve hedeflerini bir bir oluşturmaya başlamıştım bile. Belki de birçoğumuz için öncekinden farklı olmadan geçen 2021 umarım yerini 2022'de güzelliklere bırakır diyerek yeni yıl dileklerimi bir bir sıralıyordum kafamda. 

     2022'de  daha çok yazı ile bloğumda belki de gerçekten yüz yüze gelebileceğimiz güzel günlerimizin olması dileğiyle bu yılın benim için kısacık özetini bırakıp şimdilik ayrılıyorum huzurlarınızdan. 


Yeni yılın herkese sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini dilerim.
Şimdiden herkese iyi seneler :))

      


        

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NİSAN GELMİŞ HOŞ GELMİŞ

CAN SIKINTISI

SALI PAZARI VS CUMARTESİ PAZARI