UZUN ZAMAN SONRA MERHABA :))


 
    2019 Mayıs ayı itibari ile uzun süredir çalıştığım iş yerinden çeşitli sebeplerden ötürü ayrılmıştım. Şansıma baharın en güzel günleriydi ve önümüz yazdı. Tutmasınlardı beni.

   Önce evde uzun bir süre hiç dışarı çıkmadan uyumuştum. Evet yanlış okumadınız. Neredeyse hiç evden çıkmadan, tek yaşamsal faaliyetim yemek, boşaltım sistemimi çalıştırmak ve yatmak olmuştu. 17 sene hiç ara vermeden sabahın 6’sında uyanıp, İstanbul trafiğini göğüsleyerek olağanca gücümle kapitalizme kölelik etmiştim ve artık isyan etme sırası bendeydi. Kıracak zincirlerimden başka neyim vardı ki?

    Evde pinekleme günleri bitmiş ve planlanan tatil günleri gelip çatmıştı. İlk durak çok sevdiğim bir sahil kasabası olan Çanakkale’nin Ayvacık ilçesine bağlı Küçükkuyu kasabası idi. Daha önce de iki kez gitmiş olduğum bu şirin kasabaya bu kez 1 haftalığına değil de 13 günlüğüne gitmenin dayanılmaz hafifliği içerisindeydim.

     Ardından İstanbul’a dönüş ve daha sonra da 3 haftalığına Antalya tatili gelip çatmıştı.
Öğrencilik dönemindeki yaz tatillerini saymazsak ilk kez bu kadar uzun tatil yapıyordum ve şaşkındım. Demek insanlar böyle uzun süreli tatiller yaparak hayatın tadını çıkarıyorlardı? Ne garipti; hiç kimse bilmem kaç katlı cam binaların içinde, klima altında, boynu tutularak yaşamıyordu. İlginç…!

    Tatiller, bayramlar, yılbaşı gelip geçti ve ben evde oturmaktan sıkılıp ne yapacağımı düşünürken aklıma blog yazmak geldi. Bilgisayarımın başına oturup araştırma yaparken karşıma çat diye yıllar önce açtığım, hatta birkaç yazı yayınlayıp kaldırdığım emektar bloğum gelmişti. Bu bir işaretti! ( ya da ben öyle algıladım; bilemiyorum :/ )

    Sosyal medyanın çeşitli mecralarında yazdığım yazılarımı, anılarımı, naçizane bazı deneyimlerimi yeniden paylaşmak için tekrar buradayım efendim.

Uzun zaman sonra yeniden merhaba !! J

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NİSAN GELMİŞ HOŞ GELMİŞ

CAN SIKINTISI

HOŞ GEL YENİ YIL :))