YAMUK PRENSES VE 7 CİCİLER

                 

        Bir önceki yazımı okuyanlar ne kadar hevesli bir şekilde tatile gittiğimi hatırlayacaklardır.

( https://benimbalonlarimvardi.blogspot.com/2020/07/kahve-fincan-ve-arka-fonda-calan.html )

     Fakat öyle olmadı sayın seyirciler; hayat bana hiç hesapta olmayan bir sürpriz hazırlamıştı ki buna ben bile inanamıyordum.

    Toplanın millet mevzu var !  

   Her şey önce bir toz bulutuydu konusunu atlayıp direk 1982 yılının 30 Ocak akşamına gidiyoruz. Annemin anlatmasına göre damlardan buzların sarktığı, çok sert geçen bir kış mevsiminde doğuştan ters gelmişim dünyaya.  Hiç kızı olmayan babaannemin altı erkek çocuk ve bir erkek torununun üzerine eve 7. Ayında, kemikleri çıkık bir şekilde ters gelmiş bir bebeğin verdiği mutluluğu bir kenardan izlemeyi çok isterdim ama düşününce de tahmin edebiliyorum. Hal böyle iken de babaanne olaya el atmış, ‘’seni pamuklara sarmalar sararım’’ diye devam eden şarkının sözlerini adeta 1982 yılında yazmaya başlayıp beni pamuklara sarıp sarmalayarak büyütmüştü. (Evet evet, Pamuk Prenses masalındaki Pamuk Prenses benim )

   Doktorların ‘’büyüyüp adam olmaz’’ dediği ben o zaman başlamışım zorluklarla savaşmaya. Şimdilerde 38 yaşımın tadını çıkarmaya çalışıyor olsam da hayat sürprizlerini sunmaya devam ediyordu. Tatil için gittiğim Antalay’da hayatıma resmen pelerinsiz bir kahraman tarafından sihirli bir değnek değdirilmiş gibi hissediyordum kendimi. Buna yeniden doğmak mı denir, aniden gelen sürpriz mi denir bilemiyorum ama dönüm noktam olduğu kesindi.

    Ani bir kararla hiç düşünmeden ‘’asla cesaretim yok’’ dediğim, olmaz dediğim ameliyatı olmaya 1 saniye bile düşünmeden karar vermiştim ve 38 yaşında çocuk gibi yeniden yürümeyi öğreniyordum.

      Yaklaşık 1 buçuk ay kaldığım Anatalya’da yattığım yerden hayatı daha çok sorgulamış, daha çok şükretmiş, Sokrates görse alnından öpeceği kıvama gelmiştim.

Neler mi öğrenmiştim?

1       Asla ‘’asla’’ deme ! (never say never!)

2       Sağlık en büyük hazinedir ( burada hepimiz hemfikirizdir mutlaka )

3       Hayat sürprizlerle doludur ( sürprizlere bayılırım! )

4       Güzel şeylerin ne zaman nereden geleceği belli olmaz ( ay hadi inşallah! )

5       Dostun da düşmanın da zor gününde belli olur ( değişmez ritüel )

6       İyilik yap ki iyi şeyler seni bulsun ( buna her zaman inanırım )

7       Sonu iyi olacaksa eğer karar vermek için çok düşünme (yeni hayat felsefem)

    

    **** Sihirli değneğin sahibi elleri merak ettiğinizi duyar gibiyim.  Buyurun o vakit J

https://www.facebook.com/drtolgaakkaya/

 

Sevgiyle kalın. Hoşça kalın J

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NİSAN GELMİŞ HOŞ GELMİŞ

CAN SIKINTISI

HOŞ GEL YENİ YIL :))